انجمن سینمای جوان برازجان

وبلاگ آموزشی و اطلاع رسانی (اخبار و فراخوان مسابقات و جشنواره های فیلم و عکس)

انجمن سینمای جوان برازجان

وبلاگ آموزشی و اطلاع رسانی (اخبار و فراخوان مسابقات و جشنواره های فیلم و عکس)

ارسال آثار جشنواره نماز و نیایش تا 30 دی ماه جاری تمدید شد

گروه هنر: نظر به درخواست تعدادی از سرپرستان دفاتر سینمای جوان و فعالان سینمای کوتاه برای تمدید مهلت ارسال آثار ستاد برگزاری جشنواره برنامه‌ریزی کرد تا مهلت ارسال فیلم و عکس و فیلمنامه تا پایان دی ماه تمدید شود.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ایران (ایکنا) به نقل از روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، علی بیطرفان سرپرست سینمای جوان قم و دبیر اجرایی جشنواره سراسری نماز و نیایش با اعلام خبر فوق افزود: نظر به درخواست تعدادی از سرپرستان دفاتر سینمای جوان و فعالان سینمای کوتاه برای تمدید مهلت ارسال آثار ستاد برگزاری جشنواره برنامه‌ریزی کرد تا مهلت ارسال فیلم و عکس و فیلمنامه تا پایان دی ماه تمدید شود.

وی ادامه داد: فراخوان و پوستر این جشنواره آماده و در کلیه مراکز فرهنگی و هنری سراسر کشور از جمله انجمن‌های سینمای جوان، حوزه های هنری، مراکز صدا و سیما، ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، مراکز جوانان هلال احمر، فرهنگسراها، دانشگاه ها، کانون مساجد و ...ارسال شد.

بیطرفان اضافه کرد: کلیه فیلمسازان، عکاسان، و فیلمنامه نویسان تا پایان روز 30 دی‌ماه فرصت دارند آثار خود را طبق فراخوان به دبیرخانه جشنواره واقع در قم،خیابان دورشهر، نبش کوچه 5، پلاک 95 دفتر سینمای جوان قم ارسال کنند.

دبیر اجرایی جشنواره ملی نماز و نیایش با بیان اینکه جشنواره نماز و نیایش به روایت دوربین از دوم تا پنجم اسفند به مدت چهار روز در قم و همزمان در سراسر کشور برگزار می‌شود هدف از برگزاری این جشنواره فرهنگی و هنری را ترغیب و تشویق هنرمندان، ارتقای سطح فرهنگ و بینش هنری در زمینه اعتلای جایگاه والای نماز و نیایش و گسترش فرهنگ نماز و نمازخوانی ذکر کرد.

وی همچنین با اشاره به اینکه این جشنواره با محوریت موضوعات نماز، دعا و نیایش است، گفت: ستادها و کمیته‌های این جشنواره فعال شده و دبیرخانه همایش آمادگی پذیرش آثار هنرمندان را تا 20 دی‌ ماه امسال دارد تا بتواند به بررسی و داوری آثار در مراحل مختلف بپردازد.

بیطرفان در پایان خاطرنشان کرد: هنرمندان می‌توانند آثار هنری خود را در سه بخش رقابتی فیلم، عکس و فیلمنامه ارسال کنند. بیطرفان با اشاره به اینکه این جشنواره به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم و انجمن سینمای جوانان ایران برگزار می‌شود اظهارداشت: این جشنواره همزمان در 30 استان کشور انجمن سینمای جوانان کشور با مرکزیت استان قم برگزار خواهد شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد