انجمن سینمای جوان برازجان

وبلاگ آموزشی و اطلاع رسانی (اخبار و فراخوان مسابقات و جشنواره های فیلم و عکس)

انجمن سینمای جوان برازجان

وبلاگ آموزشی و اطلاع رسانی (اخبار و فراخوان مسابقات و جشنواره های فیلم و عکس)

آزمون انجمن سینمای جوان 13 اسفند ماه برگزار می‌شود

آزمون سراسری پذیرش هنرجوی دفاترانجمن سینمای جوانان ایران در سراسر کشور به صورت همزمان سیزدهم اسفند برگزار می‌شود.

به گزارش سینمافردا، سعید ربیعی معاون آموزش و فرهنگی انجمن سینمای جوانان ایران با اعلام این خبر افزود: این آزمون که همه ساله آبان ماه با هدف پذیرش هنرجو برپا می‌شد، امسال با تغییرات اساسی و با الهام از برنامه‌های کلان آموزشی و سیاستگذاری‌های فرهنگی و محتوایی و به تاسی از نگاه و دغدغه‌های معاونت محترم سینمایی زیرنظر مدیریت آموزش و فرهنگی انجمن سینمای جوانان ایران برای اسفند ماه طراحی پیش بینی شد.

وی ادامه داد: طراحی و برنامه‌ریزی جدید آموزشی بر اساس پژوهش‌ها و نیازسنجی انجام گرفته از ابتدای سال 1390، در چهار ترم پیش بینی شده است که هر ترم به طور متوسط 10 تا12 هفته می‌باشد.

معاون آموزشی و فرهنگی انجمن سینمای جوانان ایران با بیان اینکه در دوره جدید آموزش فیلمسازی، رویکرد جدی به آموزش‌های کارگاهی و عملی است اضافه کرد: دروسی مانند عکاسی، فیلمنامه نویسی ، مبانی سواد بصری، تاریخ سینما، تصویربرداری، نورپردازی، کارگردانی، تدوین، مدیریت تولید، صدابرداری و صداگذاری برای این دوره طراحی گردید که به صورت مستیقیم و یکپارچه در کل دفاتر انجمن سینمای جوانان برگزار می‌گردد و پذیرفته شدگان در این آزمون سراسری و فارغ التحصیلان دفاتر آموزشی سینمای جوان می‌توانند از امکانات و خدمات آموزشی و تجهیزاتی انجمن از قبیل امکان استفاده از تجهیزات تولید فیلم کوتاه، دریافت گواهی‌نامه معتبربین المللی در پایان دوره، حمایت از تولید فیلم کوتاه و حمایت از حضور فیلمسازان موفق در مجامع سینمایی ملی و بین المللی برخوردار شوند.

وی عنوان کرد: این آزمون سیزدهم اسفندماه آینده به صورت همزمان در تمامی استان‌ها و شهرهای کشور مانند اصفهان، اردبیل، اهواز، ایلام، ارومیه، اراک، انزلی، آباده، آبادان، بوشهر، بندرعباس، بروجرد، برازجان، تبریز، تویسرکان، تالش، تهران، خرم آباد، دزفول، بجنورد، رفسنجان، رشت، رودبار، زنجان، زاهدان، ساری، سبزوار، سنندج، سمنان، شیراز، شاهرود، شهرکرد، قزوین، قم، کاشان، کرمان، کرمانشاه، کرج، گرگان، گناباد، لاهیجان، مراغه، مشهد، ملایر، مهاباد، مشکین شهر، نجف آباد، نیشابور، نهاوند، همدان، یاسوج، یزد، تربت حیدریه، اسلامشهر، چالوس، بم، شهرری و بیرجند، خمینی شهر، تنگستان و... برپا می‌شود.

ربیعی ضمن دعوت از تمامی متقاضیان شرکت دراین دوره آموزشی اعلام کرد: برای اولین بار امکان ثبت‌نام به صورت غیرحضوری و از طریق سایت فراهم گردیده است و علاقمندان می‌توانند برای ثبت نام از روز جمعه مورخ 22 بهمن تا جمعه 6 اسفند به سایت www.iycs.ir مراجعه کنند.

برگزاری دوره یک ساله آموزش فیلمسازی، برگزاری هفته‌های فیلم و عکس، برپایی نمایشگاه های عکس، نشست های تخصصی، برپایی ورک شاپ های تخصصی برپایه موضوعات ضروری روز و ... از جمله فعالیت حوزه آموزش و فرهنگ انجمن سینمای جوانان ایران است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد