انجمن سینمای جوان برازجان

وبلاگ آموزشی و اطلاع رسانی (اخبار و فراخوان مسابقات و جشنواره های فیلم و عکس)

انجمن سینمای جوان برازجان

وبلاگ آموزشی و اطلاع رسانی (اخبار و فراخوان مسابقات و جشنواره های فیلم و عکس)

هفته اکران فیلمهای دفاتر سینمای جوان ایران در سینما سپیده تهران

از سوی انجمن سینمای جوانان ایران تاریخ اکران فیلم های کوتاه استان بوشهر شامل شهرهای برازجان و بوشهر در سینما سپیده تهران اعلام شد.

بر پایه این گزارش ۱۷ فیلم کوتاه از تولیدات دفاتر سینمای جوان برازجان و بوشهر در تاریخ ۲۷ فروردین ماه ۱۳۹۰ از ساعت ۱۴ الی ۲۰ در سالن سینما سپیده تهران به نمایش در می آید. 

اسامی فیلمها عبارتند از: 

صدای سایه ها به کارگردانی جهاد نادریان از برازجان/  راه سرخ به کار گردانی امید بحرینی از برازجان / فرشته نگهبان آب به کارگردانی طلایه اطلسی از برازجان/ عبور ممنوع به کارگردانی محسن ثبوت از برازجان/ سایش به کارگردانی مهدی فاضل از برازجان/ هیچکس حرفی نزد به کارگردانی راحیل بوستانی از برازجان/ دورها آوایی است به کارگردانی حسن شبانکاره از برازجان/ دشتستان در گذر تاریخ به کارگردانی مهدی بسارده از برازجان/ بومرنگ و سکار هردو به کارگردانی داریوش غریب زاده از بوشهر/ کوچه آلبالو٬ صبحی که ستاره چید و تولد یک گلوله هرسه به کارگردانی کریم فائقیان از بوشهر/ کلیسای گریگوری به کارگردانی عباس محمدی از بوشهر/ حراجی سکوت به کارگردانی مهدی تنگستانی زاده از بوشهر/ اکواریوم به کارگردانی محسن نبوی از بوشهر/ آن زن در باران آمد به کار گردانی حسن خمسه از بوشهر.

نظرات 2 + ارسال نظر
رضا جمعه 5 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 12:57

سلام اگه میشه چند تا فیلم کوتاه بزارین برای دانلود.

[ بدون نام ] جمعه 5 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 13:13

فیلم مستند بوشهر مهد تجارت به کارگردانی مرتضی قائدپوری در جشنواره ملی توسعه تجارت گمرکات کشوری ، در تهران موفق به دریافت مقام برتر در بخش بهترین فیلم نائل شد . این فیلم به مدت ده دقیقه تجارت در استان بوشهر را بررسی می کند /.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد