انجمن سینمای جوان برازجان

وبلاگ آموزشی و اطلاع رسانی (اخبار و فراخوان مسابقات و جشنواره های فیلم و عکس)

انجمن سینمای جوان برازجان

وبلاگ آموزشی و اطلاع رسانی (اخبار و فراخوان مسابقات و جشنواره های فیلم و عکس)

با معرفی 13 فیلمنامه نویس و 16 فیلم نامه

هیئت انتخاب و داوری بخش فیلمنامه جشنواره لیان، راه یافتگان این بخش را معرفی کرد

با معرفی 13 فیلمنامه نویس و 16 فیلم نامه
هیئت انتخاب و داوری بخش فیلمنامه جشنواره لیان ،راه یافتدگان این بخش را معرفی کرد



به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، مینو فرشچی، تیرداد سخایی و محد تقی فهیم سه فیلمنامه نویس سرشناس کشورمان کار انتخاب و داوری آثار رسیده به بخش مسابقه یازدهمین جشنواره منطقه ای سینمای جوان - فصل سه (لیان) را برعهده داشتند.
در ادامه این گزارش آمده است، مینو فرشچی فارغ التحصیل فیلمنامه نویسی و نویسنده فیلمنامه های شوکران، کاغذ بی خط، ازدواج به سبک ایرانی و ...تیرداد سخایی کارشناس ارشد سینما، مدرس و نویسنده، محمد تقی فهیم فیلمنامه نویس و عضو انجمن منتقدان و نویسندگان سینمای ایران کار انتخاب و داوری این جشنواره را انجام داده اند.

روابط عمومی انجمن در ادامه اسامی راه یافتگان را به شرح زیر اعلام کرد:
احمدرضایی برای فیلمنامه 120 ثانیه از  شیراز، سهیلا باقری شریف آبادی برای فیلمنامه آب نبات از اصفهان، کامران دشتی برای فیلمنامه آینه از برازجان، سیدرضا صافی برای فیلمنامه های چراغ قرمز و چهار فصل فرش از بوشهر، سید محسن نبوی برای فیلمنامه های مانیا و آنچه او باور داشت از بوشهر، علیرضا اسد پور برای فیلمنامه های چند دانه خرما و کفش چرمی از برازجان، مصطفی غضنفری برای فیلمنامه در حاشیه یک مراسم خاص از بوشهر، محسن باقری دستگردی برای فیلمنامه مدال سیاه از شهر کرد، محمد سلیمی راد برای فیلمنامه اوزا از بوشهر زینب عربی برای فیلمنامه هبوط از بوشهر، قدرت مظاهری برای فیلمنامه حیدر از برازجان ، شهرام ابراهیمی برای فیلمنامه چمدان از شهرکرد و رضا دانش پژوه برای فیلمنامه دور دست نزدیک از یاسوج.

در این جشنواره نفر اول تندیس به همراه مبلغ 5 میلیون ریال جایزه نقدی، نفر دوم دیپلم افتخار به همراه مبلغ 4 میلیون ریال و نفر سوم لوح تقدیر به همراه 3 میلیون ریال دریافت خواهد نمود.

در بخش ویژه (اقتباس ادبی از متون کهن ومعاصر) نیز تندیس جشنواره و مبلغ 2 میلیون ریال جایزه نقدی و 10 میلیون ریال حمایت از تولید آن اثر به برگزیده اهدا می شود.

یازدهمین جشنواره منطقه ای سینمای جوان - فصله سه (لیان) از اول تا سوم آذر ماه با حضور استانهای فارس، کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر، اصفهان، یزد، چهارمحال و بختیاری در بوشهر برگزار می شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد