انجمن سینمای جوان برازجان

وبلاگ آموزشی و اطلاع رسانی (اخبار و فراخوان مسابقات و جشنواره های فیلم و عکس)

انجمن سینمای جوان برازجان

وبلاگ آموزشی و اطلاع رسانی (اخبار و فراخوان مسابقات و جشنواره های فیلم و عکس)

اسامی آثار راه یافته به بخش مسابقه فیلم جشنواره لیان اعلام شد


با معرفی  50  فیلم از  45 فیلمساز
اسامی آثار راه یافته به بخش مسابقه فیلم جشنواره لیان اعلام شد

به گزا رش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران به نقل از دبیرخانه یازدهمین جشنواره منطقه ای سینمای جوان – فصل سه (لیان) 50 فیلم از 45 فیلمساز به بخش مسابقه این جشنواره راه یافته است.


با معرفی 50 فیلم از 45 فیلمساز


محمد درمنش، کارشناس ارشد فیلمبرداری سینما، کارگردان، تهیه کننده و کارشناس فرهنگی، محمد علی فارسی کارشناس سینما و مستند ساز و ساعد نیک ذات فیلمساز، عکاس و فیلمبردار کار انتخاب و داوری آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره لیان را برعهده داشته اند.
در ادامه این گزارش اسامی آثار راه یافته به شرح ذیل اعلام شد:
در بخش پویانمایی پایان دایناسورها و  شبهای خاکستری ساخته امیرحسین رمضانی از اصفهان، نگین و آنفولانزا ساخته  حمید حق جو از بوشهر، سیاره غمگین هاله چهله زاده از بوشهر.
در بخش تجربی حاشیه نگاه ساخته کوروش شیرالی عبدی زاده از شیراز، سه پلشت ساخته افشین حاج حیدری از خمینی شهر، قرمز، مارمولک ، آقا و خا نم اسمیت ساخته حسن خمسه از بوشهر.
در بخش داستانی پنجره ساخته محمد حسن محمودی از شیراز،  پانسمان ساخته امید عبدالهی از شیراز، سیم کارت ساخته علیرضا منصوری از شیراز،  شکوفه ای در پاییز ساخته محسن باقری دستگردی از شهرکرد، خروسک ساخته فریدون نجفی از شهرکرد، کمی با من حرف بزن ساخته امین محمدی ده چشمه  شهرکرد، ماجرای آن روز ساخته داریوش غذبانی از بوشهر، برخورد نزدیک از نوع چندم ساخته مصطفی حیدری از اصفهان، راز و نیاز ساخته محمد سلیمی راد از بوشهر، بیتال و دوما ساخته سجاد ایمانی از بوشهر، نشانی ساخته محمدعلی افتخاری نیا از کاشان، دیوار ساخته مسعود ضیغم بور از بوشهر ،گلم ساخته رسول مختاری از خمینی شهر،آخرین معجزه ساخته حسین طبیب زاده از اصفهان، جنایت و مکافات ساخته کریم لک زاده از شیراز، خط زندگی ساخته لیلا فلاحی از بوشهر، مداد ساخته سیدرضا صافی از بوشهر.
در بخش مستند سلام خدای مهربون ساخته حسن نقیان فشارکی از جرقویه، به سفیدی برف ساخته قدرت ا... سلیمانی فر از یاسوج، روزی روستایی بود ساخته فرامک سلیمانی دشتکی از اصفهان، شاعر بوریاها ساخته مصیب حنایی از شیراز، عشق و آتش ساخته مسلیم نصیری از اصفهان، خانه ای روی آب ساخته رویا حیدری از اصفهان، بازگشت یک ناوشکن ساخته نصیر درویشوند از بوشهر، دستهای سرد ساخته محسن باقری دستگردی از شهر کرد، سیمز، یک خانواده امریکایی ساخته پژمان جاوید از شیراز، ماه حسین ساخته غلامرضا احمدی از بوشهر، نگاه بی کران ساخته آسیه هاشم زاده از شیراز، میراث ساخته سید خلف هاشمی از بوشهر، عقد آسمونی ساخته محمد سلیمی راد از بوشهر، کولی ساخته محسن حلوایی از بوشهر، دسترنگ و رنگ و ری ساخته داریوش نیک بخت از شهر کرد، قایق کوچک خداوند ساخته عبدالرحیم صاحب الفصول از بوشهر، مورچه ساخته لیلا فلاحی از بوشهر، آرامش در سنگ ساخته علیرضا دهقان از یزد، قصه پدر بزرگ ساخته علی شاهیده از کاشان، عبور ممنوع ساخته مجتبی شیردل از برازجان، بی رنگ تر از یک رنگ ساخته شهین دهقانی از برازجان، آرواد ساخته حسین مظفری از بوشهر، داون ساخته محسن نساوند از بوشهر.

در ادامه این گزارش آمده است، دوازده تندیس به علاوه جایزه نقدی به برگزیدگان بخش بهترین ها در تحقیق و پژوهش، فیلمنامه، تصویربرداری، تدوین، صدا، استعداد جوان، تهیه کننده و یا مجری طرح، بهترین های پویانمایی، مستند، تجربی و داستانی و همچنین جایزه ویژه هیئت داوران اهدا خواهد شد. همچنین نفرات برتر در بخش سینمای جوان - مختص تولیدات اول تا سوم هنرجویان دفاتر انجمن - دیپلم افتخار و جایزه نقدی به همراه حمایت از اثر بعد را در سه زیرمجموعه داستانی، مستند و پویانمایی  دریافت می کنند.
قابل ذکر است علاوه بر جوایز فوق 5 برگزیده در بخش بهترین های داستانی، مستند، تجربی و پویانمایی و  همچنین جایزه ویژه هیئت داوران از حمایت تولید اثر بعد نیز برخورد خواهند بود.  
یازدهمین جشنواره منطقه ای سینمای جوان - فصل سه(لیان) از اول تا سوم آذر ماه با حضور مناطق فرهنگی 4 و 5 در بوشهر برگزار می شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد