انجمن سینمای جوان برازجان

وبلاگ آموزشی و اطلاع رسانی (اخبار و فراخوان مسابقات و جشنواره های فیلم و عکس)

انجمن سینمای جوان برازجان

وبلاگ آموزشی و اطلاع رسانی (اخبار و فراخوان مسابقات و جشنواره های فیلم و عکس)

فراخوان دومین جشنواره ملی فیلم‌های صنعتی(جهش)

دبیرخانه دائمی جشنواره فیلم‌های صنعتی(جهش)، با اشاره به استقبال سینماگران، از توزیع فراخوان و ادامه ثبت نام شرکت در دومین دوره این جشنواره خبر داد. به گزارش روابط عمومی جشنواره، فراخوان کامل و مکتوب شرکت در دومین دوره این جشنواره در روزهای گذشته در قالب بروشور منتشر و برای مراکز مختلف هنری و صنعتی در سطح کشور ارسال شده است.

بنا بر این گزارش، در پی اعلام فراخوان از اواخر مرداد ماه امسال و ظرف مدت زمانی که از زمان این فراخوان اولیه می‌گذرد، سینماگران علاقه‌مند با پر کردن و ارائه فرم شرکت در جشنواره استقبال مطلوبی از دومین دوره جشنواره ملی فیلم‌های صنعتی داشته‌اند.
دبیرخانه جشنواره با تأکید بر این که 15 دی 1390 آخرین مهلت ثبت نام در دوره دوم جشنواره خواهد بود، اعلام کرد: علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند با پرکردن فرم فراخوان به آدرس اینترنتی http://jahesh-festival.ir/fa/index.asp?p=RegisterForm مشخصات اثر خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

براساس این گزارش، دومین جشنواره ملی فیلم های صنعتی(جهش)، در دو بخش مسابقه و جنبی برگزار می‌شود.

بخش مسابقه (اصلی) شامل مستندهای بلند صنعتی، مستندهای کوتاه صنعتی،‌ مستند داستانی (با موضوع صنعت)، آنونس (تیزرهای تبلیغاتی صنعتی)، نماهنگ (کلیپ های صنعتی)، پویانمایی صنعتی، بخش مسابقه ویژه (تولیدی) و بخش جنبی شامل مروری بر فیلم های با ارزش سینمای مستند صنعتی جهان، مروری بر آثار پیشگامان «سینما و صنعت» در تاریخ سینمای ایران، برگزاری کارگاه‌های آموزشی و نشست‌های تخصصی با موضوع «تولید فیلم‌های صنعتی» و نقش آن در توسعه صنعتی کشور، نکوداشت و بزرگداشت پیشکسوتان سینمای صنعتی،‌ تقدیر از سازمان ها و مراکز فعال صنعتیا، نمایشگاه تخصصی عکس‌های صنعتی و نمایش‌های ویژه خواهد بود.



دومین جشنواره ملی فیلم های صنعتی(جهش)، توسط جهاد دانشگاهی صنعتی شریف و با همکاری و حمایت معاونت امور سینمایی و سمعی و بصری وزارت ارشاد اسلامی، سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو)، سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران(ایمیدرو)، اطاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران و شبکه مستند سیمای جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان شرکت در جشنواره برای اطلاع از جزئیات بخش‌های مختلف و پرکردن فرم شرکت می‌توانند به آدرس سایت جشنواره www.jahesh-festival.ir مراجعه کنند.

شماره‌های دبیرخانه:  ۶۶۰۱۹۱۲۲۶۶۰۳۵۱۷۶ ، تلفنخانه: ۶۶۰۲۴۵۴۴ ،  نمابر: ۶۶۰۱۲۴۹۷ و پست ‌الکترونیکی  info@jahesh-festival.ir این نشانی پست الکترونیک دربرابر spambot ها و هرزنامه ها محافظت می شود. برای مشاهده آن شما نیازمند فعال بودن جاواسکریپت هستید پاسخگوی سئوالات علاقه‌مندان به شرکت در جشنواره خواهد بود.

دومین جشنواره ملی فیلم‌های صنعتی (جهش) ۲۱ الی ۲۶ اردیبهشت ماه ۹۱ برگزار خواهد شد و دبیرخانه این جشنواره با اعلام موافقت معاونت سینمایی تشکیل شده و به صورت دائمی فعالیت خود را ادامه می‌دهد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد